Dungeon Detective 2

A második részben (mi más, mint) bombatámadás éri újabb megbízónk búvóhelyét, akinek személyében pedig egy ördögöt tisztelhetünk. Persze, nem olyan ördög, mint a többi, nagyon jól leinformálható, békés együttélésre berendezkedett, korrekt szerződéseket kötő ördögről van szó. Ez a rész már komolyabb és összetettebb játékmechanizmust használ, látjuk főhősünk képét, tárgyait, pénzhasználati rendszer van a játékba építve, ami annyira nem nagy teljesítmény, szerintem, tekintve, hogy ezt néhány változó és feltétel megoldja, és amúgy is némi anomáliát véltem benne felfedezni. Van viszont nappal/éjszaka rendszer is, ez viszont különösen hangulatossá teszi a játékot. Viszonylag nagy a terület, amit bejárhatunk, és sokan vannak a bombatámadás lehetséges gyanúsítottjai is. Kiemelt szerepe van a megoldás szempontjából a House of Chess-nek, azaz a Sakk Házának, ugyanis a város polgárai különös szokásnak hódolnak: éjszaka sakkozni járnak a Sakk Házának hölgyeivel. Nem kell különösebben dörzsöltnek lennünk, hogy kitaláljuk, hogy ez a játékban egy eufemizmus a kupleráj meghatározására. A házban ténylegesen és folyamatosan sakkoznak, ez szerintem viccesebb helyzeteket eredményez, mintha echte kuplerájról lenne szó. De, persze, a Sakk Házán kívül is van élet, ténylegesen végig kell egy párszor korzóznunk a városban fellelhető utcákat és sikátorokat, a város alatt húzódó csatornarendszerről már nem is beszélve.

https://ifarchive.info/if-archive/games/competition2019/Dungeon%20Detective%202%20Devils%20and%20Details/DD2DD/Dungeon%20Detective%202%20-%20Devils%20and%20Details.html

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük