Az ágyadból hirtelen egy temetőbe kerülsz Godot Wright (beszédes név!) 2024. 10. 08.-án elhunyt illető sírjánál, aztán egy detektív irodába kerülsz, végül egy elhagyatott épülethez az erdőben. A lényeg, hogy mindig az értelmesebb(nek tűnő) választ válasszuk (vagyis az első felajánlottat), úgy érhetjük el a GOOD ENDING-et. A BAD ENDING-re, megmondom őszintén, nem is vagyok kíváncsi, tekintve a vérfagyasztó körülményeket. Végül, ha minden jól ment, visszakerülsz az ágyadba, csak álmodtad az egészet – vagy nem? Felfogható egy majdhogynem lineáris játékmenetnek, főleg, hogy megadtam a megoldást, mostanában jobban kedvelem a majdhogynem lineáris játékmenetet, de mikor hogy, ha az idegzetem engedi, és olyan a hangulatom, leállok én a szövegbegépelősekkel is… És bár láttam már 1-2 forráskódot, igazából nem kerültem sokkal közelebb a játékmechanizmusuk megértéséhez, annyira nem tudok angolul, sajnos. Na, meg nem is olyan egyszerűek. Ja, és mint mondtam, idegileg sem voltam a a topon.
Rate At the Strike of Twelve /by Raiden/ by One Boat Crew for ECTOCOMP 2024 – itch.io