Leginkább az iskolakezdésre való tekintettel került fel ez a játék. Igazából abba a kategóriába tartozik, ahol nem sok valódi választásunk van, hanem a vége felé valahol egy döntés határozza meg a végkimenetelt. Azért került fel mégis, mert a két végeredmény valóban elgondolkodtató. Amúgy a jövőben játszódik, egy felsőoktatási intézményben, ahol turbózzák a diákok memóriáját, meg tabletről töltik fel rájuk az infókat. Kicsit sivárnak tűnik ez a tanulási módszer, de hát, erre haladunk. A 6228-as diák szerepét játsszuk, csevegünk egy kicsit a 6227-es kiscsajjal, Erinnel, azt hiszem, más interakciónk nem nagyon van. Az üdvözlő szöveget gépiesen mondják be az évnyitón (biztos a technikai körülmények hibája), és minden adott a futurisztikus életérzéshez. A végkifejlet egyik esetben sem happy end, de legalább túléljük a dolgot. Tipikusan ez az az interactive fiction, amelyiknek az irodalmi értéke inkább említésre méltó, mint maga a játékélmény.
Subscribe
Login
0 hozzászólás