Van az az alapvetően vicces szituáció, amikor egy rendőrségi óriásrobotot egy kisbaba irányít. Ezt a vicces ötletét dolgozta fel az író, a mi feladatunk a játék során általában minél jobban kerülni azt, hogy sok anyagi kár keletkezzen, vagy hogy sokan exitáljanak tevékenységünk eredményeként. Ha az anyagi kár meghalad egy szintet, vagy túl sok áldozattal jár működésünk, a játék véget ér. Szintén véget ér akkor, ha kifogy az üzemanyag, és annak örülhetünk, minél kevesebb kárt okoztunk. 1-2 bűntényt is megoldhatunk közben, vagyis inkább csak ráhibázhatunk a megoldásukra, de ezek nem igazán számítanak. Megpróbáltam károkozás nélkül, pozitív mérleggel végigvinni a játékot, ez már nem volt annyira vicces, amikor 100-adszor kezdtem újra, de a játékba belenézve kiderül, hogy ez nem is lehetséges, nincs ilyen végkifejlet. A legpozitívabb megoldás, ha eljutunk addig, hogy kifogy az üzemanyag. Kissé fura a humora a játék írójának, én úgy csináltam volna meg, hogy el lehessen kerülni a károkozást, és lett volna egy pozitív befejezés (is). De mivel mostanában nem igazán írok játékokat, igaz az a mondás, hogy „ez van, ezt kell szeretni”. Talán így könnyebb volt megoldani, de az is lehet, hogy nem is gondolt arra a játékíró, amire én.
https://www.springthing.net/2020/play.html#GUNBABY
*SPOILER* Illetve bocsánat, van még egy befejezés, ahol nukleáris katasztrófát indítunk el, amit senki sem él túl, csak a katasztrófa előidézője, az óriásrobotot kezelő bébi. Ezt inkább most nem kommentálnám.